FAQ - Veel gestelde vragen
Add some articles to this collection
69 artikelen
Hoe wijzig ik de omschrijving voor een groepsles?
Hoe verwijder ik een groepsles?
Hoe kan ik boekingen verwijderen/annuleren?
Hoe wijzig ik een adres voor een groepsles?
Hoe kan ik de tijd van een groepssessie op een specifieke dag wijzigen?
Kan ik nu al een extra groepsles inplannen die pas later zal starten?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat een medewerker (alsnog) een welkomstmail ontvangt met de inloggegevens?
Hoe annuleer ik een groepsles op een specifieke dag?
Hoe wijzig ik het maximale aanmeldingen op een specifieke dag en datum voor een groepssessie?
Hoe wijzig ik het maximale aanmeldingen voor een groepssessie?
Hoe verander ik de beschikbare tijden voor een medewerker?
Wat is de betekenis van de icoontjes naast de boekingen?
Wat is het verschil tussen een boeking met de status 'Geannuleerd' en een boeking met de status 'Verwijderd'?
Hoe voeg ik een nieuwe groepsles toe met een ander adres?
Wat doet 'Laatste-moment boekingen toestaan' precies in een groepsactiviteit?
Hoe kan ik een medewerker toegang geven of juist de toegang ontzeggen tot pagina's binnen mijn AppyBee-portaal?
Hoe maak ik een inhaalstrippenkaart aan?
Wat moet ik doen als de strippenkaart van een klant is verlopen en ik toch nog die lessen terug wil geven?
Waar kan mijn klant de status bekijken van zijn/haar strippenkaart?
Hoe schrijf ik achteraf een les af of voeg ik een toe van een strippenkaart?
Hoe wijzig ik de prijs van een strippenkaart?
Waarom duurt het voor automatische incasso's langer voordat de gelden worden overgemaakt?
Hoogte eerste betaling
Hoe verkoop ik (als beheerder) een abonnement via de beheerdersomgeving?
Wat gebeurt er met gemiste trainingen binnen een abonnement?
Hoe pauzeer ik een abonnement?
Hoe wijzig ik een abonnement van een lid?
Wat kunnen de redenen zijn voor een stornering van een automatische incasso?
Wat gebeurt er wanneer een incasso mislukt?
Hoe beëindig ik een abonnement van een klant?
Procedure na eerste iDEAL betaling: Van incasso tot uitbetaling
Hoe kan ik handmatig een mislukte incasso op betaald zetten?
Hoe kan ik opnieuw een email met een betaalverzoek versturen naar mijn klant voor de eerste betaling van het abonnement?
Hoe wijzig ik het IBAN / bankrekeningnummer van een klant?
Kun je de gegevens van een abonnement nog wijzigen nadat het minimaal één keer is verkocht?
Hoe kan ik de prijzen van abonnementen voor nieuwe leden verhogen of aanpassen terwijl deze voor bestaande leden hetzelfde blijven?
Hoe kan ik de prijzen van abonnementen voor bestaande en nieuwe leden verhogen of aanpassen?
Hoe kan ik een specifieke klant een percentage korting geven op een abonnement?
Wat zijn de stappen om een losse factuur met een betaallink te versturen?
Als ik een boeking annuleer of creditfactuur aanmaak, wordt dan het bedrag teruggestort?
Hoe kan ik klanten toestaan om losse lessen achteraf te betalen?
Hoe kan ik klanten toestaan om strippenkaarten achteraf te betalen?
Is een betaling van strippenkaarten in termijnen mogelijk?
Hoe kan ik een product aanmaken wanneer ik een handmatige factuur wil sturen?
Hoe kan ik meer informatie kwijt in een factuur die ik wil versturen?
Hoe markeer ik een factuur handmatig als betaald of onbetaald?
Hoe crediteer ik een factuur?
Waarom ontvang ik een mail met als titel "Vertraging in terugbetaling door ontoereikend saldo op je Pay-account"?
Hoe doe ik een export van mijn omzet naar mijn boekhouder of boekhoudprogramma?
Waarom ontvang ik steeds een e-mail met de melding 'Vertraging in terugbetaling door ontoereikend saldo op je Pay-account'?
Hoe kan ik een factuur of een betaalverzoek opnieuw versturen?
Waar kan ik mijn transactiefacturen vinden?
Hoe kan ik de foto's in de app wijzigen?
Is het mogelijk om mailings voor boekingen en aankopen als beheerder niet meer te ontvangen?
Hoe pas ik mijn openingstijden aan?
Instellen van een minimum termijn voor het boeken van lessen: voorkom last-minute aanmeldingen
Waar kan ik mijn link en/of QR-code vinden waar de klanten direct kunnen boeken?
Waarom kan mijn klant niet meer dan 4 open boekingen hebben?
Hoe wijzig ik mijn email templates?
Hoe wijzig ik mijn annuleringstermijn?
Hoe kan ik de paginanamen wijzigen?
Hoe pas ik mijn review weergave in de app en review aanvragen aan?