Wanneer een incasso mislukt, gaat er direct een mail naar je klant toe. Met als melding dat het niet mogelijk was om het maandbedrag af te schrijven. We geven ook aan wat de mogelijke redenen kunnen zijn. Dit mailtje gaat ook naar de beheerder toe. In dat mailtje staat ook een linkje met de gelegenheid dat je klant alsnog die maand via iDEAL kan betalen. Wanneer je klant contant of via een tikkie heeft voldaan, kan je die betaling in AppyBee handmatig op betaald zetten.
Let op: Als de eerste betaling voor een abonnement niet is voldaan, is het abonnement niet geldig en kunnen je leden geen reserveringen maken op basis van dat abonnement. Zodra de eerste betaling wel is voldaan, wordt het abonnement geactiveerd en blijft het geldig, zelfs als latere incasso's mislukken. Het is jouw verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden via de e-mails die wij sturen, en je kunt alles controleren in je AppyBee-portaal.
Wat gebeurt er wanneer een incasso mislukt?
Meer dan 8 maanden geleden bijgewerkt