Naar de hoofdinhoud

Hoe wijzig ik een abonnement van een lid?

Meer dan 8 maanden geleden bijgewerkt
  • Ga naar je beheerdersomgeving app.appybee.nl

  • Klik op Diensten

  • Klik op Abonnementen

  • Klik op Verkochte abonnementen

  • Hier vind je alle verkochte abonnementen terug

  • Zoek naar het abonnement dat je wilt veranderen

  • Klik op Verander om het proces in gang te zetten

Abonnementen tussentijds wijzigen

Je kunt de abonnementen van klanten tussentijds aanpassen naar een ander type abonnement.

Belangrijke aandachtspunten:

  • Boekingen en gemiste sessies: Indien er (terugkerende) boekingen en/of gemiste boekingen zijn gemaakt met het huidige abonnement, zullen alle boekingen en eventueel "opgebouwde" gemiste trainingen worden verwijderd bij het wijzigen van het abonnement.

  • Pauzeperiode: Het is niet mogelijk om het abonnement te wijzigen tijdens een pauzeperiode.

  • Beëindiging van abonnement: Een wijziging is niet mogelijk nadat het abonnement is beëindigd.

  • Timing van wijzigingen: Wijzigingen aan het abonnement kunnen alleen worden doorgevoerd vanaf de aankomende maand en alleen als de automatische incasso-opdracht voor die maand nog niet is verwerkt.


Was dit een antwoord op uw vraag?