Naar de hoofdinhoud

Hoe pauzeer ik een abonnement?

Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Wanneer kan de pauze starten?

Je kunt een abonnement alleen pauzeren vanaf de eerste van de aankomende maand. De pauzeperiode is in principe altijd een veelvoud van één maand.

Belangrijk punt bij automatische incasso

Als de automatische incasso door AppyBee al is geïnitieerd voor die maand, kan het abonnement niet meer gepauzeerd worden. Dit gebeurt vaak 3-4 dagen voor het begin van de maand. Het systeem moet controleren of de automatische incasso voor die maand al heeft plaatsgevonden. Zo ja, dan is pauzeren van die maand niet meer mogelijk.

Wanneer kan de pauze eindigen?

De pauze moet altijd eindigen op het einde van een maand, en de minimale pauzeperiode is één maand.

Wanneer kan de pauze worden hervat?

Een abonnement kan alleen worden hervat als er geen einddatum voor de pauze was geselecteerd.

Wat gebeurt er niet tijdens de pauze?

  • Er vindt geen automatische incasso plaats.

  • Er worden geen facturen gegenereerd.

  • De eindklant kan andere activiteiten boeken, maar dit abonnement wordt tijdens de pauzeperiode behandeld alsof het "niet bestaat".

Wat gebeurt er tijdens de pauze als er een gemist gebruik actief is?

  • Tijdens een pauzeperiode worden er geen extra gemiste sessies toegevoegd.

  • Huidige gemiste sessies kunnen NIET worden gebruikt tijdens de pauze.

  • De einddatum van de gemiste sessies verandert niet, ook niet als de pauze eindigt.

  • Voor trainingen die wekelijks worden aangeboden, worden gemiste trainingen van die week niet meegenomen.

Wat gebeurt er als je het abonnement wilt pauzeren en er zijn (terugkerende) boekingen in die periode?

Deze worden allemaal automatisch geannuleerd.


Was dit een antwoord op uw vraag?