We hebben het proces voor het aanvragen van nieuwe machtigingen voor automatische incasso's geautomatiseerd. Wanneer de bankrekening van een klant problemen ondervindt, ontoegankelijk wordt of gewoon wijzigt, Kan je eenvoudig het IBAN van de klant bijwerken. In het beheerderspaneel is een nieuwe knop toegevoegd die twee opties biedt: "IBAN handmatig invoeren" of "Bijwerken via betalingslink"
Ga naar je beheerdersomgeving app.appybee.nl
Klik op Klanten
Zoek je klant via de zoekbalk
Klik op de klant waar je het IBAN / bankrekeningnummer wilt wijzigen
Klik op BEWERKEN
Klik op IBAN bewerken
Selecteer of je handmatig het nieuwe IBAN-nummer wilt invoeren of een nieuw betaallink wilt versturen
Punt van aandacht
Bij BETAALLINK VERSTUREN: Om de nieuwe bankrekening te verifiëren, wordt er een e-mail met een betalingsverzoek van €0,61 naar de klant gestuurd. Na voltooiing worden alle toekomstige automatische incasso's van abonnementen vanaf deze rekening verwerkt.
Bij het handmatig invoeren van het IBAN-nummer: Zorg ervoor dat je altijd een ondertekend machtigingsformulier hebt. Dit mag ook digitaal zijn.