Abonnementen en automatische incasso's
17 artikelen
Waarom duurt het voor automatische incasso's langer voordat de gelden worden overgemaakt?
Hoogte eerste betaling
Hoe verkoop ik (als beheerder) een abonnement via de beheerdersomgeving?
Wat gebeurt er met gemiste trainingen binnen een abonnement?
Hoe pauzeer ik een abonnement?
Hoe wijzig ik een abonnement van een lid?
Wat kunnen de redenen zijn voor een stornering van een automatische incasso?
Wat gebeurt er wanneer een incasso mislukt?
Hoe beëindig ik een abonnement van een klant?
Procedure na eerste iDEAL betaling: Van incasso tot uitbetaling
Hoe kan ik handmatig een mislukte incasso op betaald zetten?
Hoe kan ik opnieuw een email met een betaalverzoek versturen naar mijn klant voor de eerste betaling van het abonnement?
Hoe wijzig ik het IBAN / bankrekeningnummer van een klant?
Kun je de gegevens van een abonnement nog wijzigen nadat het minimaal één keer is verkocht?
Hoe kan ik de prijzen van abonnementen voor nieuwe leden verhogen of aanpassen terwijl deze voor bestaande leden hetzelfde blijven?
Hoe kan ik de prijzen van abonnementen voor bestaande en nieuwe leden verhogen of aanpassen?
Hoe kan ik een specifieke klant een percentage korting geven op een abonnement?